PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ KOSMETICKÝCH SLUŽEB

 

Tyto podmínky poskytování kosmetických služeb (dále jen „Podmínky“) stanovují podmínky rezervace a poskytování kosmetických služeb v prodejnách společnosti Sephora s.r.o., IČO: 264 91 788, se sídlem Rybná 682/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 85605 (dále jen „my“ nebo „Sephora“).

ČLÁNEK 1 - PŘEDMĚT

1.1. Společnost Sephora nabízí svým zákazníkům vybrané kosmetické služby – líčení (fokus look, kompletní look, glam look), péče o pleť, úprava obočí (Brow Bar) a další kosmetické služby, vždy dle aktuální nabídky a dostupnosti (dále jen „Služby“ nebo jednotlivě také jen „Služba“), které poskytuje ve vybraných prodejnách společnosti Sephora (dále jen „Prodejny Sephora“). Tyto Podmínky se vztahují na Služby zpoplatněné i Služby poskytované zákazníkům bezplatně.

1.2. Zákazník Sephora bere na vědomí naše Zásady nakládaní s osobními údaji a soubory cookies, které popisují, jak Sephora využívá osobní údaje, které o zákaznících shromažďuje, a také Všeobecné podmínky používání internetových stránek www.sephora.cz a www.m.sephora.cz (dále společně jen „Internetové stránky“).

1.3. Rezervace Služeb se řídí těmito Podmínkami. K vlastnímu uzavření smlouvy o poskytnutí konkrétní Služby mezi Sephora a zákazníkem dochází až na vybrané Prodejně Sephora bezprostředně před poskytnutím dané Služby, nikoli již rezervací Služby; pro vyloučení pochybností se ujednává, že smlouva o poskytnutí konkrétní Služby mezi Sephora a zákazníkem se řídí těmito Podmínkami, které jsou její nedílnou součástí. Sephora si vyhrazuje právo neuzavřít se zákazníkem smlouvu o poskytnutí Služby v odůvodněných případech, zejména pakliže dotyčný zákazník dříve opakovaně porušil smlouvu o poskytnutí Služby či tyto Podmínky, případně pokud se dříve opakovaně nedostavil k poskytnutí rezervované Služby, aniž by svou rezervaci předem změnil či zrušil.

1.4. Zákazník má možnost se před uzavřením smlouvy o poskytnutí konkrétní Služby seznámit s hlavními vlastnostmi a popisem jím vybrané Služby. Tyto informace budou zákazníkovi poskytnuty pracovníkem Sephora, případně jsou také uvedeny na Internetových stránkách.

ČLÁNEK 2 - PODMÍNKY REZERVACE SLUŽEB

2.1. Služby lze rezervovat vyplněním interaktivního formuláře na Internetových stránkách, který je přístupný v sekci Obchody a služby telefonicky na telefonním čísle pro tyto účely zveřejněném na našich Internetových stránkách nebo osobní rezervací termínu Služby ve vybrané Prodejně Sephora.

2.2. V rámci rezervace Služby zákazník poskytne Sephora požadované údaje, zejména pak své jméno a příjmení, telefonní číslo a e-mailovou adresu, případně další údaje v závislosti na druhu vybrané Služby.

2.3. Při rezervaci Služby má zákazník možnost využít zaslání upozornění e-mailem a obdržet následně automatickou upomínku s podrobnostmi o své rezervaci. Na blížící se termín rezervované Služby bude zákazník zpravidla upozorněn také telefonicky, a to prostřednictvím telefonního čísla poskytnutého zákazníkem při rezervaci Služby (obvykle 24 až 48 hodin před rezervovaným termínem Služby).

2.4. Informace o skutečnosti, že vybraná Služba je zpoplatněna, jakož i informace o konečné výši ceny včetně DPH za poskytnutí vybrané Služby je zákazníkovi transparentně sdělena již v průběhu rezervace Služby online (v rámci interaktivního formuláře na Internetových stránkách), anebo při osobní či telefonické rezervaci, nejpozději však vždy před uzavřením smlouvy o poskytnutí konkrétní Služby.

2.5. Po úspěšné rezervaci termínu obdrží zákazník automaticky na jím poskytnutou e mailovou adresu potvrzující e-mail s rekapitulací a označením rezervované Služby, jejího rozsahu a případně jakosti, informací ohledně rezervovaného termínu a místa poskytnutí Služby a konečné ceny za poskytnutí Služby vč. DPH, jakož i další pokyny a doporučení v závislosti na druhu rezervované Služby. Pakliže zákazník neobdrží potvrzující e-mail ani do 24 hodin od rezervace termínu Služby, doporučuje Sephora, aby zákazník v takovém případě za účelem ověření stavu rezervace a vyřešení případného problému kontaktoval v provozní době vybranou Prodejnu Sephora.

ČLÁNEK 3 - ZMĚNA A ZRUŠENÍ REZERVACE SLUŽBY

3.1. Zákazník má možnost kdykoli změnit nebo zrušit provedenou rezervaci Služby; Sephora však současně žádá zákazníka, aby tak učinil alespoň, a to:

  • prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailu s potvrzením rezervace Služby (z technických důvodů nemusí být tato možnost k dispozici při změně či zrušení rezervace prováděné méně než 24 hodin před rezervovaným termínem Služby);
  • kontaktováním vybrané Prodejny Sephora telefonicky;
  • osobně na vybrané Prodejně Sephora.

3.2. Bude-li vybraná Prodejna Sephora nucena ve výjimečných případech z organizačních, technických nebo z jiných důvodů zrušit zákazníkem rezervovaný termín Služby, zákazník bude o této skutečnosti neprodleně informován e-mailem a/nebo telefonicky prostřednictvím kontaktních údajů, které zákazník uvedl při rezervaci Služby a budou mu nabídnuty možnosti dalšího postupu.

ČLÁNEK 4 - PODMÍNKY POSKYTNUTÍ SLUŽEB

Obecné podmínky

4.1. Sephora doporučuje, aby se zákazník dostavil do vybrané Prodejny Sephora, v níž má dojít k poskytnutí rezervované Služby, alespoň 5 minut před rezervovaným termínem. V případě, že se zákazník nedostaví do vybrané Prodejny nejpozději do začátku rezervovaného termínu, je Sephora oprávněna rezervaci daného termínu pro konkrétního zákazníka zrušit.

4.2. Upozorňujeme, že potvrzujícím e-mailem mohou být zákazníkovi doručeny dodatečné pokyny a doporučení pro řádné poskytnutí Služby v závislosti na vybraném druhu rezervované Služby (např. přijít na rezervovanou schůzku bez líčení a/nebo provést den před plánovaným poskytnutím Služby peeling a aplikovat osvědčenou hydratační masku atd.). Při nedodržení těchto dodatečných pokynů a doporučení nelze vyloučit, že toto bude mít negativní vliv na možnost poskytnutí požadované Služby či její kvalitu z hlediska dosaženého výsledku.

4.3. O případných rizicích souvisejících s poskytovanou Službou bude zákazník ze strany Sephora srozumitelně informován, před uzavřením smlouvy o poskytnutí konkrétní Služby. Tato povinnosti se nevztahuje na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

4.4. Sephora upozorňuje, že Služby nemohou být z hygienických a zdravotních důvodů poskytnuty zákazníkovi, zejména pakliže trpí jakoukoliv formou infekčních kožních onemocnění (například opar, pásový opar, impetigo, zarděnky) a/nebo respiračním onemocněním a/nebo byla-li zákazníkovi nařízena karanténa nebo pokud byl zákazník v kontaktu s osobou nakaženou výše uvedeným onemocněním, případně pokud zákazník trpí alergií či jinou nesnášenlivostí na jakýkoli produktu používaný při poskytnutí konkrétní Služby. Sephora doporučuje zákazníkovi, aby ve všech výše uvedených případech v provozní době kontaktoval vybranou Prodejnu Sephora a svou rezervaci termínu Služby případně zrušil nebo rezervovaný termín Služby změnil. V případě, že se zákazník v některém z výše uvedených případů přesto dostaví do Prodejny Sephora k poskytnutí Služby, vyhrazuje si Sephora právo v takovém případě s konkrétním zákazníkem smlouvu o poskytnutí Služby neuzavřít a poskytnutí Služby v rezervovaném termínu neumožnit.

4.5. Platba za zpoplatněnou Službu se provádí v Prodejně Sephora po poskytnutí Služby, a to jakýmkoli platebním prostředkem, který vybraná Prodejna Sephora přijímá. Platbu je možné provést obvykle v hotovosti či platební kartou.

Minimální věk

4.6. Služby je možné poskytovat:

  • zákazníkům, kteří jsou plně svéprávní (zpravidla dovršením věku 18 let); a
  • zákazníkům, kteří nejsou plně svéprávní, avšak již dovršili 16 let věku, pouze se souhlasem a za doprovodu zákonného zástupce, nebo po předložení písemného souhlasu zákonného zástupce s poskytnutím Služby pracovníkovi Sephora;
  • zákazníkům mladším 16 let pouze se souhlasem a za doprovodu zákonného zástupce.

Zvláštní podmínky pro poskytování služby barvení obočí „Brow Bar“ (Benefit)

4.7. Pakliže zákazník v posledních 12 kalendářních měsících před rezervovaným termínem nepodstoupil u Sephora Službu – barvení obočí „Brow Bar“ (Benefit), je před provedením této Služby nutné provést předběžný test tolerance. Zákazník se v takovém případě dostaví do Prodejny Sephora vybrané při rezervaci alespoň 48 hodin před rezervovaným termínem, aby byl proveden test alergie na barvu, o čemž bude zákazník předem informován. V případě neprovedení otestování dle tohoto odstavce si Sephora vyhrazuje právo smlouvu o poskytnutí Služby – barvení obočí „Brow Bar“ (Benefit) se zákazníkem neuzavřít a poskytnutí této Služby v rezervovaném termínu neumožnit.

4.8. Sephora upozorňuje, že u Služby – Brow Bar (Benefit) se u zákazníků mladších 16 let provádí pouze úprava obočí pomocí pinzety a neprovádí se úprava obočí voskem ani barvení obočí.

Práva z vadného plnění zákazníka – spotřebitele

4.9. Práva z vadného plnění ze smlouvy o poskytnutí Služby se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“). Níže uvedená ustanovení se týkají výhradně práv z vadného plnění v případě zákazníka v postavení spotřebitele.

4.10. Sephora odpovídá zákazníkovi, že poskytnutá Služba při převzetí nemá vady. Služba má vadu, neodpovídá-li smlouvě. Má-li Služba při převzetí vadu, zakládá to povinnosti Sephora z vadného plnění; po této době má zákazník práva z vadného plnění, způsobila-li vadu Sephora porušením své povinnosti.

4.11. Zákazník oznámí vadu Služby bez zbytečného odkladu poté, kdy ji zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl, nejpozději však do dvou let od převzetí poskytnuté Služby. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že Služba byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha Služby nebo vady vylučuje.

4.12. Práva z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

4.13. V případě vady Služby může zákazník požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové Služby bez vady nebo opravu, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Služba měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro zákazníka. Zákazník však není oprávněn požadovat provedení náhradní Služby, jestliže předmět Služby vzhledem k jeho povaze nelze vrátit nebo předat Sephora.

4.14. Sephora může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.

4.15. Zákazník má právo v souvislosti s vadou požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, v případech, kdy:

  • Sephora vadu odmítla odstranit nebo ji neodstranila v souladu s těmito Podmínkami;
  • vada se projeví opakovaně;
  • vada je podstatným porušením smlouvy o poskytnutí Služby; nebo
  • z prohlášení Sephora nebo z okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro zákazníka.

4.16. V případě, že je vada nevýznamná, zákazník nemůže odstoupit od smlouvy o poskytnutí Služby dle předchozího odstavce Podmínek; má se za to, že vada Služby není nevýznamná.

4.17. Odstoupí-li zákazník od smlouvy o poskytnutí Služby, Sephora vrátí zákazníkovi již zaplacenou cenu bez zbytečného odkladu.

4.18. Dokud Sephora nesplní své povinnosti z vadného plnění, nemusí zákazník platit případně dosud neuhrazenou cenu nebo její část.

4.19. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je Sephora povinna přijmout reklamaci v kterékoli Prodejně Sephora, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných Služeb, případně i ve svém sídle.

4.20. Reklamace vady bude ze strany Sephora vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Sephora se zákazníkem písemně nedohodne jinak. Ve stejné lhůtě Sephora informuje zákazníka o vyřízení reklamace. Po marném uplynutí této lhůty může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

4.21. Sephora vydá zákazníkovi písemné potvrzení s uvedením data, kdy zákazník uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem, jaký způsob jejího vyřízení zákazník požaduje a kontaktních údajů zákazníka pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Dále Sephora vydá zákazníkovi potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace Sephora vydá zákazníkovi písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tyto povinnosti se vztahují i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Práva z vadného plnění – obecné

4.22. Níže uvedená ustanovení se týkají práv z vadného plnění bez ohledu na to, zda je zákazník spotřebitelem či nikoli.

4.23. Práva z odpovědnosti za vady může zákazník uplatnit vůči Sephora zejména osobně na Prodejně Sephora, v níž byla konkrétní Služba poskytnuta (tímto však není dotčeno ujednání dle čl. 4.19 těchto Podmínek pro případ zákazníka v postavení spotřebitele), či e-mailem na adrese zakaznickyservis@sephora.cz

4.24. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však zákazník právo na náhradu do 1 měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Sephora namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

4.25. V záležitostech neupravených těmito Podmínkami se uplatní obecná úprava práv z vadného plnění vyplývající z OZ.

ČLÁNEK 5 - ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1. Osobní údaje uvedené zákazníkem při rezervaci Služby jsou určeny pro použití společností Sephora za účelem poskytnutí Služby zákazníkovi. Má-li být Služba zákazníkovi poskytnuta prostřednictvím externího poskytovatele kosmetických služeb – třetí strany, mohou být osobní údaje uvedené zákazníkem při rezervaci Služby poskytnuty této třetí straně, a to výlučně pro účely poskytnutí Služby zákazníkovi. V souvislosti s rezervací Služby prostřednictvím rezervačního formuláře na Internetových stránkách dochází ke zpracovávání osobních údajů ze strany provozovatele rezervačního formuláře, kterým je společnost Booxi Inc., se sídlem 5455 Gaspe Ave, Montreal, Quebec, H2T 3B3, Canada. Společnost Sephora se však v těchto případech zavazuje přijmout veškerá opatření vhodná pro zajištění ochrany předávaných osobních údajů zákazníka.

5.2. Před rezervací Služby má zákazník možnost se seznámit se Zásadami nakládaní s osobními údaji a soubory cookies. Provedením rezervace Služby (v případě interaktivního formuláře na Internetových stránkách kliknutím na tlačítko určené k dokončení rezervace) zákazník souhlasí s těmito zásadami.

5.3. Pokud se chcete blíže seznámit s postupy, které používáme při shromažďování, používání a předávání Vašich osobních údajů a o Vašich právech, přečtěte si, prosím, naše Zásady nakládaní s osobními údaji a soubory cookies.

ČLÁNEK 6 - ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1. Společnost Sephora si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli změnit. Pokud se společnost Sephora rozhodne tyto Podmínky změnit, uveřejní jejich novou verzi na Internetových stránkách a také na Prodejnách Sephora.

Částečná neplatnost

6.2. Před rezervací Služby má zákazník možnost seznámit se s těmito Podmínkami. Provedením rezervace Služby (v případě interaktivního formuláře na Internetových stránkách kliknutím na tlačítko určené k dokončení rezervace) zákazník souhlasí s těmito Podmínkami.

Mimosoudní řešení sporů

6.3. Rezervace konkrétní Služby, jakož i smlouva o poskytnutí konkrétní Služby a její poskytnutí na Prodejně Sephora se řídí Podmínkami platnými a účinnými v době provedení rezervace konkrétní Služby zákazníkem, ledaže obecně závazné právní předpisy stanoví jinak. Podmínky v aktuálně platném znění jsou vždy dostupné na Internetových stránkách a také na každé Prodejně Sephora, v níž jsou poskytovány Služby.

Částečná neplatnost

6.4. Pokud některé z ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným, zdánlivým či neúčinným, nebude to mít za následek neplatnost, zdánlivost či neúčinnost těchto Podmínek jako celku ani jiných jejich ustanovení, pokud je takovéto neplatné, zdánlivé či neúčinné ustanovení oddělitelné od zbytku Podmínek. Namísto neplatného, zdánlivého či neúčinného ustanovení nastoupí v takovém případě ustanovení, které svým obsahem bude co nejvěrněji odpovídat podstatě a smyslu původního ustanovení.

Mimosoudní řešení sporů

6.5. Případné spory mezi společností Sephora a zákazníkem, který je spotřebitelem, lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě zákazník může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, (prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz), či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy.

Rozhodné právo a příslušnost soudu

6.6. Právní vztahy mezi společností Sephora a zákazníkem se řídí českým právem. Každý spor týkající se existence, interpretace, výkonu nebo porušení smlouvy uzavřené mezi společností Sephora a zákazníkem, a to i v případě více žalovaných, bude v případě, že nebude dosaženo smírné dohody, řešen ve výhradní kompetenci příslušných českých soudů za použití právní úpravy dle českého občanského soudního řádu.

Platnost a účinnost Podmínek

6.7. Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 19.11.2024

Podmínky poskytování kosmetických služeb platné od 13.3.2023 do 18.11.2024 zde