Loewe Solo Origami Toaletní voda LOEWE

Tato nová vůně jde ve šlépějích vůní z rodiny SOLO: pokračuje v ... Více informací
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 133ms
  • reviews, product
Připojte otázku
2 250.00Kč
Zjistit více

click and collect image Připravíme do 2 hodin Dostupné na prodejně

home delivery image Doručení zdarma
U vás již: 10 Květen
Dostupné

free returns image Vrácení zboží můžete vrátit pohodlně přímo z domova do 60 dnů

securised payment image Bezpečná platba rychlé a bezpečné připojení

469071
EXKLUZIVNĚ
  • tab description Popis

    Tato nová vůně jde ve šlépějích vůní z rodiny SOLO: pokračuje v trendu inspirovaném architektonickými koncepcemi a své vyjádření nachází prostřednictvím geometrických tvarů a hry s objemem. Přesně tak vznikla avantgardní a stylová vůně napojená na svět designu a inovací.

    Nová svěží a delikátní Eau de Toilette s decentními dřevitými tóny, inspirovaná geometrickými tvary origami, které proměňují design vůně LOEWE SOLO a dodávají jí styl a trendovost. 
    Tento poslední výtvor z rodiny vůní LOEWE SOLO v sobě dokonale kombinuje svěžest citrónu a italského bergamotu společně s anýzovou vůní bazalky a středomořských vůní, jako je levandule a geránium. Kromě toho přinášejí jantarová a dřevitá aromata této vůni charakteristický nádech typické pro rodinu vůní LOEWE SOLO.

  • Recenze
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 10ms
    • reviews, product
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getContent, 115ms
    • questions, product

Španělská značka Loewe vznikla v roce 1846 a představuje symbol španělského luxusu; specializuje se na koženou galanterii, kolekce prȇt-à-porter, doplňky a parfémy.
V průběhu posledních 40 let vytvořila tato značka exkluzivní a individualní kolekci vytříbených, elegantních a neopakovatelných vůní pro pány i dámy. Firma Loewe dosáhla úspěchu jako značka exkluzivních parfémů, když velmi promyšleně přetvořila prodejní prostory v jedinečný nákupní zážitek.