Anti-Age Serum - Sérum proti vráskám

0 hodnocení
Anti-Age Serum - Sérum proti vráskám
Oční sérum proti vráskám. Kofein a niacinamid hloubkově hydratují, snižují známky únavy a zlepšují t ... Více informací

419.00Kč (1)
2 095.00Kč / 100ml
Nejnižší cena : 610.00Kč -31% (2)
20 ml 20 ml

10 Kč = 1 bod
250 bodů = 1 Beauty Dárek

Bezpečná platba

  • visa
  • mastercard
709895
  • Popis

    Oční sérum proti vráskám. Kofein a niacinamid hloubkově hydratují, snižují známky únavy a zlepšují tón pleti. Hydrogel z mořských řas účinně působí proti znečištění a chrání před škodlivými vlivy prostředí. Vitamin C a výtažek z aceroly posilují cévy a stimulují tvorbu kolagenu, zatímco heřmánek a vitamin E regenerují pokožku a chrání před oxidačním stresem.

    Zobrazit více

  • Návod k použití

  • Složky

  • Popis
  • Návod k použití
  • Složky

Oční sérum proti vráskám. Kofein a niacinamid hloubkově hydratují, snižují známky únavy a zlepšují tón pleti. Hydrogel z mořských řas účinně působí proti znečištění a chrání před škodlivými vlivy prostředí. Vitamin C a výtažek z aceroly posilují cévy a stimulují tvorbu kolagenu, zatímco heřmánek a vitamin E regenerují pokožku a chrání před oxidačním stresem.

Aplikujte denně ráno a večer na vyčištěné a osušené oční okolí, jemně vmasírujte 1 kapku a nechte vstřebat.

INGREDIENTS / SKŁADNIKI: AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PENTYLENE GLYCOL, TRIPELARGONIN, GLYCERIN, ARACHIDYL ALCOHOL, BEHENYL ALCOHOL, ARACHIDYL GLUCOSIDE, VITIS VINIFERA SEED OIL, TREHALOSE, HECTORITE, PULLULAN, MYRISTYL MYRISTATE, PANTHENOL, NIACINAMIDE, ASCORBYL GLUCOSIDE, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, MALPIGHIA GLABRA FRUIT EXTRACT, CHONDRUS CRISPUS EXTRACT, GIGARTINA STELLATA EXTRACT, CAFFEINE, ALLANTOIN, BISABOLOL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, XANTHAN GUM, HYDROXYACETOPHENONEHYDROXYACETOPENON, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM PHYTATE, PARFUM, ALPHA ISOMETHYL IONONE, LINALOOL.

Tento seznam složek se může změnit, podívejte se prosím na obal zakoupeného výrobku.

Recenze

Phlov v sobě spojuje odborné poznatky, lásku k přírodě a radost z chytré péče o pleť. Tyto zásady tvoří tři pilíře značky: #green, #smart, #joy, které jsou základem její identity a hesla: "Chyťte si svůj okamžik. PHLOV." Název odkazuje na rozpoložení, které pozitivní psychologie označuje jako flow - stav, kdy jste plně zaujati vykonávanou činností a provází vás radost, klid a štěstí.