0 hodnocení

N/A
547512-GLOW MGIELKA ROZSWIETLAJACA 547512-GLOW MGIELKA ROZSWIETLAJACA

Bezpečná platba

  • visa
  • mastercard
547512
Dny Marianne

Získejte až -20% na vše (při nákupu nad 500 Kč), až -25% na vůně (při nákupu vůní nad 500 Kč), až -25% na značku Sephora Collection (při nákupu produktů značky nad 500 Kč), až -30% na značku Eisenberg (při nákupu produktů značky nad 1990 Kč) a až -30% na značku Acqua di Parma (při nákupu 2 produktů značky). Nabídka platí po zadání promokódu, který získáte na stránce https://dny.marianne.cz/ nebo v časopisech Marianne, Marianne Bydlení, Marianne Venkov a styl, a v mobilní aplikaci Dny Marianne. Akce platí od 12.9. do 15.9. 2025 na sephora.cz a v aplikaci do vyprodání zásob. V prodejnách se nabídka může lišit. Akci nelze kombinovat s jinými akcemi, neplatí pro již zlevněné produkty, adventní kalendáře, vánoční sortiment, dárkové karty, dopravné a značky uvedené zde: https://www.sephora.cz/podminky-nabidek.html. Akce je dostupná v rámci služby Click&Collect. Více informací a podmínky naleznete na stránce: https://www.sephora.cz/dny-marianne.html

Nabídka platí do 15.9.2025 nebo vyčerpání zásob dárku po zadání promokódu, který získáte na stránce https://dny.marianne.cz/ nebo v časopisech Marianne, Marianne Bydlení, Marianne Venkov a styl, a v mobilní aplikaci Dny Marianne. Platí na www.sephora.cz a v aplikaci, neplatí pro službu Click&Collect (vyzvednutí na prodejně). Pro získání dárku k nákupu je třeba dosáhnout požadované hodnoty nákupu po odečtení všech slev. Maximální množství dárků na objednávku je 1ks.


  • Složky

  • Složky

AQUA, PENTYLENE GLYCOL, PROPANEDIOL, COCOS NUCIFERA WATER, TREHALOSE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, PROLINE, POLYGLYCERYL-6 CAPRYLATE, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, MICA, CARAMEL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, CELLULOSE GUM, PARFUM, CITRAL, LIMONENE, LINALOOL, TIN OXIDE, CI 16035, CI 77891

Složení produktu se může lišit, prosíme vždy zkontrolujte složení na obalu produktu.

Recenze

Phlov v sobě spojuje odborné poznatky, lásku k přírodě a radost z chytré péče o pleť. Tyto zásady tvoří tři pilíře značky: #green, #smart, #joy, které jsou základem její identity a hesla: "Chyťte si svůj okamžik. PHLOV." Název odkazuje na rozpoložení, které pozitivní psychologie označuje jako flow - stav, kdy jste plně zaujati vykonávanou činností a provází vás radost, klid a štěstí.