Buffer Blush Brush - Štětec na tvářenku

0 hodnocení
Buffer Blush Brush - Štětec na tvářenku
Kosmetický štětec na tvářenku # 154 je extra hustý a kulatý s plochým koncem vyrobený tak, aby ... Více informací

1 300.00Kč (1)
EXKLUZIVNĚ

10 Kč = 1 bod
250 bodů = 1 Beauty Dárek

Bezpečná platba

  • visa
  • mastercard
264320
Sleva 15 % s kódem WEEKEND

*Získejte slevu 15 % na vše při nákupu nad 1 500 Kč. V košíku zadejte promokód: WEEKEND. Akce se nevztahuje na již zlevněné produkty, dárkové karty a na značky Tarte, Gisou, Kenzoki, Rare Beauty, Tata Harper, The Ordinary, Pat McGrath Labs, Sephora Favorites, Baobab Collection, R.E.M. Beauty, Supergoop, Neom Organics London, Make Up By Mario. Akce nelze kombinovat.

  • Popis

    Kosmetický štětec na tvářenku # 154 je extra hustý a kulatý s plochým koncem vyrobený tak, aby zajistil přesné a pohodlné nanášení tvářenky na lícní kosti. Díky nově vyvinutým štětinkám je jeho používání velmi příjemné a přesné. Měkké štětinky tohoto kosmetického štětce pomáhají nanášet přesně požadované množství. Tento jedinečný, prémiový štětec si rychle zamilujete.

    Zobrazit více

  • Návod k použití

  • Složení

  • Popis
  • Návod k použití
  • Složení

Kosmetický štětec na tvářenku # 154 je extra hustý a kulatý s plochým koncem vyrobený tak, aby zajistil přesné a pohodlné nanášení tvářenky na lícní kosti. Díky nově vyvinutým štětinkám je jeho používání velmi příjemné a přesné. Měkké štětinky tohoto kosmetického štětce pomáhají nanášet přesně požadované množství. Tento jedinečný, prémiový štětec si rychle zamilujete.

Pro perfektní hygienu a prodloužení životnosti štětce Make Up For Ever se ujistěte, že je pravidelně čistíte pomocí čističe na kosmetické štětce.

Syntetické štětiny

Recenze

MAKE UP FOR EVER je značka profesionální dekorativní kosmetiky, kterou vytvořila v Paříži v roce 1984 Dany Sanz, umělkyně, malířka, sochařka a vizážistka.

V současnosti jde o kultovní značku, která je určena náročným a znalým klientům. Používají ji jak profesionální maskéři, modelky a celebrity, tak i široká veřejnost. Značka nyní šíří své barvy, filozofii a vzdělávání do více jak 45 zemí