Lip Line Perfector Neviditelná konturovací tužka na rty MAKE UP FOR EVER

Lip Line Perfector je neviditelná konturovací tužka na rty, která fixuje barvu a zabraňuje rozpíjení ... Více informací
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 117ms
  • reviews, product
PŘIPOJTE OTÁZKU
550.00Kč
Zjistit více

Doprava
od 20 Srpen
Je k dispozici

Snadné vrácení do 1 měsíce.

242647
EXKLUZIVNĚ
Popis

Lip Line Perfector je neviditelná konturovací tužka na rty, která fixuje barvu a zabraňuje rozpíjení rtěnky. Krémová textura umožňuje snadnou aplikaci a její unikátní receptura vyplňuje jemné linky na rtech. Lip Line Perfector nabízí výsledek bez rozmazání pro všechny odstíny rtěnek.


Popis

Lip Line Perfector je neviditelná konturovací tužka na rty, která fixuje barvu a zabraňuje rozpíjení rtěnky. Krémová textura umožňuje snadnou aplikaci a její unikátní receptura vyplňuje jemné linky na rtech. Lip Line Perfector nabízí výsledek bez rozmazání pro všechny odstíny rtěnek.


Read more

Složky
CYCLOPENTASILOXANE , ISODODECANE , SYNTHETIC WAX , POLYBUTENE , CERA ALBA (BEESWAX) , CETEARYL BEHENATE , PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE , ETHYLHEXYL PALMITATE , DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER , PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE , MICA , CERAMIDE NP , SILICA , SODIUM HYALURONATE , ISOCETETH-10 , SILICA DIMETHYL SILYLATE , BUTYLENE GLYCOL , HEXYLENE GLYCOL , CAPRYLYL GLYCOL , PHENOXYETHANOL. 12757/A



Složení produktu se může lišit, prosíme vždy zkontrolujte složení na obalu produktu.
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 13ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 100ms
  • questions, product

MAKE UP FOR EVER je značka profesionální dekorativní kosmetiky, kterou vytvořila v Paříži v roce 1984 Dany Sanz, umělkyně, malířka, sochařka a vizážistka.

V současnosti jde o kultovní značku, která je určena náročným a znalým klientům. Používají ji jak profesionální maskéři, modelky a celebrity, tak i široká veřejnost. Značka nyní šíří své barvy, filozofii a vzdělávání do více jak 45 zemí