L'Eau D'Issey pour Homme Eau&Cèdre - Toaletní voda
Vyberte velikost (2)
Bezpečná platba
Získejte až -23% na líčení a vůně při nákupu nad 690 Kč. V košíku zadejte promokód: BOO. Akce platí od 24.10. do 31.10. 2025 na sephora.cz a v aplikaci. Akci nelze kombinovat s jinými akcemi, neplatí pro již zlevněné produkty, dárkové karty, dopravné, svíticí perníček Sephora Collection a značky a produkty uvedené zde: Podmínky nabídek. Akce je dostupná v rámci služby Click&Collect.
-
Popis
Zobrazit více

Uvolňuje se živá svěžest a odhaluje veškerou sílu cedrového srdce a jeho silné spojení se zemí. Vůně důstojného stromu, syrová a silná zároveň, v kombinaci s hodnotou vody získává pružnost a průhlednost. Ozdobou tohoto majestátního lesa jsou dřevité základní tóny: elegantní, jemný vetiver a pačuli obdařené větší hloubkou.
S L'Eau d'Issey pour Homme Eau&Cèdre Issey Miyake reinterpretuje ikonickou láhev společnosti. Hladká lahev z čirého skla kontrastuje se zátkou s dřevěnou texturou v khaki barvě připomínající cedrové dřevo.
ZÁVAZEK K OCHRANĚ PŘÍRODY
Láhev L'Eau d'Issey pour Homme Eau&Cèdre je vyrobena z 20% PCR skla. Tekutina je veganská a skládá se z 91 % složek přírodního původu. V nové vůni pro muže od Issey Miyake jsou tóny kardamomu, vetiveru a pačuli získávány zodpovědně a prospívají komunitám, které je vyrábějí.Vegan : Produkty bez složek živočišného původu.
Kód produktu: 610018
Odpovědná osoba v EU :
Výrobce :
- Návod k použití
- Složky
- Čichové tóny
Issey Miyake je vizionář stále bažící po inovaci. Svou inspiraci čerpá v umění, architektuře a setkáních s lidmi. Jako nikdo jiný spojuje tradici a avantgardu, zdrženlivost a barevnost, přirozenost a kultivovanost, řemeslo a špičkovou technologii. Issey Miyake nepředstavuje styl, nýbrž skutečného tvůrčího ducha.
issey miyake
L'Eau D'Issey pour Homme Eau&Cèdre - Toaletní voda
Spicy woody!
I really like this scent, it's spicy, green and woody. It is blended quite well, but I'm having to rate it 3*s as the performance is quite poor which makes it hard to recommend to others
Recenze původně zveřejněna dne TopBox Marketing