EYE-DEAL LOOK - Peptidový oční krém

0 hodnocení
EYE-DEAL LOOK - Peptidový oční krém
Liftingový a energizující krém na oční okolí. Kombinace biopolymerů s akáciovou gumou zajišťuje okam ... Více informací

489.00Kč (1)
3 260.00Kč / 100ml
Nejnižší cena : 830.00Kč -41% (2)
Exkluzivně

10 Kč = 1 bod
250 bodů = 1 Beauty Dárek

Bezpečná platba

  • visa
  • mastercard
499559
  • Popis
    Liftingový a energizující krém na oční okolí. Kombinace biopolymerů s akáciovou gumou zajišťuje okamžité vypnutí a vyhlazení pleti a znatelnou redukci vrásek. Biopeptidy z quinoy účinně redukují "váčky" pod očima a viditelně zlepšují pevnost pokožky očních víček.

    Komplex rostlinného taurinu a karagenanu uvolňuje stres, hydratuje a okysličuje, čímž snižuje viditelné známky nespavosti a únavy.
    Zobrazit více

  • Návod k použití

  • Složky

  • Popis
  • Návod k použití
  • Složky

Liftingový a energizující krém na oční okolí. Kombinace biopolymerů s akáciovou gumou zajišťuje okamžité vypnutí a vyhlazení pleti a znatelnou redukci vrásek. Biopeptidy z quinoy účinně redukují "váčky" pod očima a viditelně zlepšují pevnost pokožky očních víček.

Komplex rostlinného taurinu a karagenanu uvolňuje stres, hydratuje a okysličuje, čímž snižuje viditelné známky nespavosti a únavy.

Naneste malé množství na oční okolí a oční víčka a jemně vklepejte. Aplikujte ráno a večer.

Ingredients/INCI: Aqua, Persea Gratissima Oil, Triheptanoin, Pentylene Glycol, Decyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Acacia Senegal Gum, Glyceryl Stearate, Triisostearin, Squalane, Cetearyl Glucoside, Stearic Acid, Chenopodium Quinoa Seed Extract, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Hydrolyzed Rhizobian Gum, Caffeine, Jania Rubens Extract, Sodium Carrageenan, Squalene, Beta-Sitosterol, Tocopherol, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Phytate, Phenethyl Alcohol, Sodium Benzoate.

Složení produktu se může lišit, prosíme vždy zkontrolujte složení na obalu produktu.

Recenze

Phlov v sobě spojuje odborné poznatky, lásku k přírodě a radost z chytré péče o pleť. Tyto zásady tvoří tři pilíře značky: #green, #smart, #joy, které jsou základem její identity a hesla: "Chyťte si svůj okamžik. PHLOV." Název odkazuje na rozpoložení, které pozitivní psychologie označuje jako flow - stav, kdy jste plně zaujati vykonávanou činností a provází vás radost, klid a štěstí.