Bloom Ambrosia di Fiori Parfémová voda GUCCI

Imaginární zahrada květin a rostlin různých typů a barev, charakteristická pro vůně Gucci Bloom, ... Více informací
11 Bloom Ambrosia di Fiori - Parfémová voda is rated 4.0 out of 5 by 1.
  • y_2020, m_11, d_28, h_16
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_cs_CZ, sid_P3875090, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-cz
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 165ms
  • reviews, product
Připojte otázku
2 750.00Kč
Zjistit více

Doručení zdarma
U vás již: 2 Prosinec
Skladem
Dostupné na prodejně Skladem

Snadné vrácení do 60 dnů

clickcollect_logo

486751
Popis

Imaginární zahrada květin a rostlin různých typů a barev, charakteristická pro vůně Gucci Bloom, kterou vysnil Alessandro Michele a vytvořil mistr parfumér Alberto Morillas, je základem iGucci Bloom Ambrosia di Fiori.

V intenzivnější verzi této vůně přináší zářivou kytici nových ingrediencí, včetně vzácného fialového kosatce a delikátní perfumérské přísady “Iris”. Starověcí Řekové a Římané používali esenciální olej z kosatce, respective jeho kořene; dnes tato ikonická vůně – získaná z pryskyřice květu, kterými je tak známé jarní Toskánsko - může být cennější než zlato.

Druhá nová nota, Damašská růže, se sklízí v brzkých ranních hodinách, aby poskytla silnou esenci vůně květu.
Místo klasické pyramidové konstrukce vrcholu, srdce a základu se Gucci Bloom otevírá zcela najednou s tóny vznešených a vzácných květů: jasmínu, tuberózy, lián, Damašské růže a fialového kosatce.

Originální flakon Gucci Bloom v temně vínovém lakovaném skle je doplněn klasickým štítkem v barvě jemné růžové. Stejná světle růžová na vnějším obalu zdůrazňuje ikonický vzor Bloom Herbarium a známým zobrazením úponků listů, okvětních lístků a listů.

Popis

Imaginární zahrada květin a rostlin různých typů a barev, charakteristická pro vůně Gucci Bloom, kterou vysnil Alessandro Michele a vytvořil mistr parfumér Alberto Morillas, je základem iGucci Bloom Ambrosia di Fiori.

V intenzivnější verzi této vůně přináší zářivou kytici nových ingrediencí, včetně vzácného fialového kosatce a delikátní perfumérské přísady “Iris”. Starověcí Řekové a Římané používali esenciální olej z kosatce, respective jeho kořene; dnes tato ikonická vůně – získaná z pryskyřice květu, kterými je tak známé jarní Toskánsko - může být cennější než zlato.

Druhá nová nota, Damašská růže, se sklízí v brzkých ranních hodinách, aby poskytla silnou esenci vůně květu.
Místo klasické pyramidové konstrukce vrcholu, srdce a základu se Gucci Bloom otevírá zcela najednou s tóny vznešených a vzácných květů: jasmínu, tuberózy, lián, Damašské růže a fialového kosatce.

Originální flakon Gucci Bloom v temně vínovém lakovaném skle je doplněn klasickým štítkem v barvě jemné růžové. Stejná světle růžová na vnějším obalu zdůrazňuje ikonický vzor Bloom Herbarium a známým zobrazením úponků listů, okvětních lístků a listů.

Read more

Složky
Jasminebud, Tuberose, Rangoon Creeper, Orris and Damascena Rose.

Složení produktu se může lišit, prosíme vždy zkontrolujte složení na obalu produktu.

Zobrazit recenze zákazníků

Rated 4 out of 5 by from Krásná vůně Ze začátku je vůně trochu těžká, po hodině se ale velice velice příjemně rozvoní. Bohužel rychle vyčichne.
Date published: 2020-08-11
  • y_2020, m_11, d_28, h_16
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_cs_CZ, sid_P3875090, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_sephora-cz
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 7ms
  • reviews, product
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 122ms
  • questions, product

Společnost Gucci, založená ve Florencii v roce 1921, je jednou z předních světových luxusních módních značek s renomovanou reputací kreativity, inovací a italského řemesla. Gucci je součástí KeringGroup, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolio silných značek luxusu, sportu a životního stylu.